Dobrý den, mam problém se školou. Chodím na gymnázium a nebaví me to tam. Představa,ze tam budu muset chodit ještě další 3 roky me ubíjí. Chtěla jsem jít na uměleckou školu, ale tam se musí dělat umělecké zkoušky, které jsem už dávno prosvihla. Kdybych je skusila dělat prostí rok, nastoupila bych do prvaku, ale na gymplu už by to byl tret´ák. Tak si zase říkám, jestli to neni zbytečný začínat zase od začátku. Nevim co mam dělat, prosím poraďte.

Milá Míšo, najít si na tom, kde jsi, něco dobrého a na uměleckou jít až po gymplu… zatím tvořit doma a jezdit na kurzy, tábory… a jaké umění tě má živit? Ono to tak nějak plyne, že něco musíme, když nechceme být pod mostem… Takže já si tehdy řekla, že vlastně i když je gympl opruz, tak je to nejlepší možnost – že nechci vypadnout ze společnosti atd… takže vlastně na ten gympl chci chodit, protože nechodit tam, by bylo větší zlo… a když chceš, je to hned lepší postoj, který neubíjí tak, jako když si budeš opakovat: to je hrůza…