anonym Personál zeptal se před 9 roky
Ahoj, mam takovy ne moc maly problem. Trpim depresemi, psychicky uz to nezvladam. Mam novy vztah, skocila jsem ze vztahu do vztahu, muj predchozi vztah nebyl zrovna prijemny, z byvaleho vztahu mam dite. Muj soucasny partner ma pry me i moje dite rad, ale ja to nijak nevidim, ano dobre kupuje mu sem tam nejake veci, rika, ze si s nim hraje, ale u toho vecne nejsem a vetsinou na nej krici, jeste jsem ho nevidela syna obejmout, pohladit a podobne. Ke mne se chova celkem prijemne. Sex mame denne pokud je to mozne, ale za tu chvili co jsme spolu mi slovne uz silene ublizil. Travi vetsinu casu na mobilu a kdyz mu to reknu a nebo se snazim komunikovat o problemu, tak ho to vytaci a kdyz brecim sama v koute, tak chce zase odejit. Ano ja jsem mozna zarliva a nemam rada tuhle dobu. Rada bych travila cas venku. Ne v hospode a nebo baru, ale prochazky a podobne. Uz jsem vazne na dne, chtela bych se i trovhu pomazlit a sem tam dokazat, ze me ma pritel rad, ale on rika, ze mi to dokazuje dost. Ja nevim, asi jsem staromodni nebo neumim byt asi statna. Nemela jsem hezke detstvi, mamka me nikdy neobjala a spise me rodice mlatili a nadavali mi. Jsem.jim za to vdecna, ale rada bych lasku a nekoho kdo se bude bat ze o mne prijde, stejne jako se bojim ja o nej :(. Ja uz jsem fakt na dne, brecim kazdy den, tak aby to pritel nevidel a nevytacela jsem ho tim. Snazim se uz nikomu nic nerikat. Postupne ztraccim kamarady. Ja uz nevim kudy kam. Pritele miluju a zalezi mi na nem, ale uprimne uz to fakt boli a s mymi depresemi to neni lehke. Trpim totiz bipolarni poruchou a sem tam si radsi malinko ublizim, treba jen skrabnu, abych pri depresich nemyslela hned na smrt. Neni to prijemne. Rikala jaem o tom i priteli, ze to vi jen on a kamaradka a to jen proto, ze jsem se bala toho, ze se mi lidi budou smat ze jsem psycho, magor, blazen, silenec a nebo me budou posilat lecit se :(. A nevim jestli na to pritel zapomnel, ze me to boli, pac mi to rika sam pri kazdy hadce a ted uz to rika i jeho rodina. Ja sama jsem fakt psychicky na dne. Mam v planu uz vyhledat odbornou pomoc, aby mi nasadili prasky na hlavu, kdyz jsem to oznamila priteli, kricel, ze pry ze mne nebude delat magora, kteryho dostal na prasky. Tak se uz ptam lidi a nekoho, kdo mi snad rozumi, snad jste to vy, co mam delat. :(

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Dono, při čtení vašeho psaní mne napadla věta: "Jestli to bolí, není to láska." Milujte více sebe než jeho… Můj pocit, že by vám lépe bylo samotné, abyste si udělala život příjemný… zkusila se vyrovnat se sebou, našla svou sílu… milujte sebe více než "přítele". Přítel asi s vámi nebude spolupracovat na partnerské terapii v poradně… A nebudte v pasti strachem, že o něj přijdete… nebudte žebrákem o lásku… a co je láska? Ty antidepresíva doporučuji a spolupráci pravidelnou s psychoterapeutem/psychologem..