anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, ráda bych požádala o radu ohledně vztahu. Nejedná se ani tak o uplný partnerský vztah. Chlapec, o kterého se jedná mi hned na začátku řekl, že si přítelkyni nemůže dovolit (žije velice nomádským způsobem života). Brala jsem to na vědomí. Z počátku jsem byla nadšená z toho, že je tak snadné mít s někým pouze fyzický vztah, ale nebýt na něj emocionálně uplá. Bohužel jsme spolu trávili dost času a náš vztah se z mé strany dost prohluboval. Když jsme přes celé týdny, později třeba jen přes víkendy byli spolu, choval se občas jako kdybychomsme spolu chodili, občas flirtoval se spoustou dalších holek. nevyznám se v něm. Věc která mě hodně štve je, že je šíleně uzavřený. Vyjímečně o sobě řekne něco osobnějšího. Přesto, že na první pohled působí jako velice veselý, vtipný člověk, vyiiidím, že je uvnitř velice smutný. Co mám udělat, aby se mi více otevřel? jak reagovat, když mi řekne něco osobního, aby to víc rozvinul? Děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
MIlá Zuzko, nevím, co si mám pod nomádským způsobem života představit… Ale at je to co je to, pro přítele je to něco, co je pro něj důležiteší at z jakéhokoliv důvodu než partnerství… jestli se partnerství a zodpovědnosti bojí a vytváří si aliby to je sice možné, ale není na nás, abychom to řešily.. Ano, je přirozené, že když s někým máte koitus a trávíte s ním čas, že se vytváří vazba… Tímto mužem se bavte (třeba psychologickým zkoumáním) do té doby, co vás to bude bavit a budete mít pocit, že vám to víc dává, než bere… Přeji vše dobré.