anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, mám problém co se týče vztahu s mým přítelem. Jsme spolu dva roky, Dá se říct , že nám to i klape. Ale problém je v tom, že jsem zjistila, že neustále píše svojí první lásce. Přestože mu je už 29 a dá se říct že s ní už 7 let není pořád se snaží O to aby jí získal zpátky, přestože má mě. Ona je nestranná, neodpovídá mu, nemá o něj zájem, maximálně mu píše ať už toho nechá, že jí to obtěžuje. Jenže s ním to nic nedělá. Mě to samozřejmě trápí i když od ní vím že se k němu Už nikdy nevrátí. Spíš mě zajímá, jak se to dá řešit. Když se s nim chci o tom bavit tak on je taková povaha, že o tom mluvit neumí a mluvit nechce. Několikrát jsme se kvůli tomu pohádali a několikrát mi slíbil, že s tím přestane, ale samozřejmě nepřestal.Nevídá se s ní. Maximálně se někdy stane, že se potkají v nákupním centru náhodou, ona ze slušnosti pozdraví,ale To je všechno a on pak žije z tý vzpomínky a chviličky co jí viděl a píše jí „Jak jí to slušelo… „ atd. Chtěla bych radu nebo informaci z pohledu odborníka jak to vidíte Vy. Co to je za syndrom, proč je na ni neustále tak fixovanej, přestože ona o něj zájem nemá. A mezitím Už měl on i ona spoustu jiných partnerů. Žádné jiné bývalé přítelkyni takhle pořád nepíše (jen tý první). Dále bych chtěla poradit zda má cenu v tomhle stavu setrvávat a co vlastně od člověka s takovou povahou Můžu čekat.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Karolíno, z výše popsaného plyne, že váš přítel z nějakého důvodu nemá ukončený zmínený vztah. První lásky bývají opravdu hodně důležité, bývají uložené v lidech často hodně hluboko. Všechny vztahy je třeba dožít – viz. předešlé odpovědi… To, že toto téma nechce s vámi řešit, je přirozené, prtože to patří k jeho intimite, která se vás netýká… můžete mu doporučit, aby vyhledal někoho – profesionála, s kým se pokusí tento vztah dožít na niterných úrovních … Pro vás v tom drobet ohrožení je (ale ono bývá i v takových párech, kde to není na první pohled zcela zřejmé) Ohledně posledních otázek vám nemohu odpovědět, protože vašeho přítele neznám.