anonym Personál zeptal se před 9 roky
Je mi 36 let a se ženou jsme od 18. Máme dva kluky a prožili jsme společně spoustu hezkých let. Na loňské Vánoce mi žena řekla, že už mne nemiluje a potřebuje nějaký čas uspořádat si myšlenky co dál. Od té doby spolu jen žijeme, jsme vedle sebe a koloběh práce, děti, domácnost. Přestala se se mnou milovat a když jsme spolu tohle téma probírali, spíš se pohádáme. Přestal jsem ji přitahovat a řekla mi, že ani na sex nemá chuť, že už to se mnou nejde. Nevím co mám dělat. Společně chodíme sem tam za ruku, polibek při rozloučení bez nějakých emocí. Mne to doslova položilo, nemohu se na nic soustředit a pořád na ni myslím. Nevím jak dál.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milý Romane, bohužel pravděpodobnost na zlepšení sama od sebe mnoho není. Klíč má z větší části k řešení vaše žena ale asi nemá moc touhu/motivaci k tomu, aby se tímto tématem zabývala… Jaké tedy máte možnosti? Zůstat a trápit se… Zůstat a smířit se s tím … a třeba se i porozhlížet … Na nalezání vnitřní vyrovnanosti s Vámi ráda budu spolupracovat. Můžete pak někdy přijít i se ženou, když bude chtít se přidat. Přeji vše dobré.