anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, chtěla bych poradit.Chodím na skupinové cvičení,kde jsem si hned oblíbila některé lidi,ale zaujala mě jedna osoba,konkrétněji moje trenérka.Je úžasná a stala se mým vzorem.Jenže od té doby cítím,jako bych na ní byla "závislá".Snažím se jí zaujmout,aby mě měla ráda,ale hlavně záleží mi na ní moc,dokonce i když se spolu bavíme,tak si přeji,abychom se sblížily jako skvělé kamarádky,aby náš přátelský vztah byl lepší.Jenže nedávno jsem zjistila,že jednou přestane brzo trénovat a že už se zřejmě nevrátí.Uvědomila jsem si,že na tom budu hodně špatně,když odejde a celá naše parta se tak rozpadne.Jak to mám zvládnout,až to jednou celé skončí? Jak být volná a neřešit to,jak ji zaujmout,aby mě měla co nejradši?Mám jí moc ráda,ale vím,že jí na mě nezáleží tolik jako mě na ní.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Neznámá, stálo by za bližší prozkoumání, co vám setkávání s ní dává, co je to za pocit – jde o to, naučit se ten pocit dodávat sama… Další věc je, naučit se přijímat v životě, že skutečně lidé někteří ze života mizí, že život je pohyb, změna… někdy je jich až mnoho a člověka unaví… tak je třeba umět zregeneroat a vyvinout následně tvořivost a aktivitu z vnitřní touhy… Nedoporučuji: stát se někým, kým nejsi, jen proto, abys zaujala. Držím palce.