anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den paní doktorko, měl bych takový dotaz ohledně moji švagrové.Je mi 42 let a bydlím se svou matkou.Můj bratr je ženatý a má dvouletou dceru.Minulý týden přijeli všichni ke mě a matce na návštěvu.Já mám rád nahlas puštěnou televizi a miluju hvězdné války,které zrovna dávaly v telce.Moje švagrová mě požádala abych televizi utišil,že neslyší,co jí matka povídá.Když jsem telku utišil o jeden stupeň ona zničeho nic televizi vypla.Strašně mě tím urazila a naštvala, ikdyž se mi v zápětí omluvila,mě i matce to přijde neomluvitelné.Jak jí dát najevo,že si v našm bytě nemůže dělat co se jí zamane protože ona tvrdí, že jsem buran a na návštěvy odmítá k matce chodit,což zase mrzí matku trochu. Moc děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milý Tome, asi Vás svou odpovědí nepotěším. a) Návštěva do domu, Bůh do domu – ano, sdílím to, že mezilidské a rodinné vztahy je dobré rozvíjet a udržovat – nemám pocit, že švagrová je u vás pečená a vařená, věnovala pozornost tchyni, chtěla ji naslouchat… =) vy jste upřednostnil asociálnost (sledování TV kterou mmj. znáte atd…) před úctou k návštěvě a komunikaci blízkých. b) Švagrová se omluvila. c) nechápu, že vaše maminka jednání švagrové považuje za neomluvitelné… d) doporučuji Vám i matce se omluvit, pokud proběhly kyselé obličeje apod…. a pokud chcete: Světu mír.