anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, obracím se na Vás, protože aktuálně nevím co se svým životem. S přítelem jsme spolu 12 let, již od střední školy. Rozumíme si, máme společné životní cíle, žijeme spolu ve společné domácnosti již léta a vše funguje. Přítel je pracovitý, miluje mne a za 3 týdny se máme brát. Je to ideální partner a myslím, že je to sen všech normálních holek. Bohužel já s blížící se svatbou začínám panikařit. Musím přiznat, že jsem ho již několikrát podvedla, většinou se jednalo o krátkodobý románek, ale s tím, že já jsem se snažila rozvinout to v něco vážnějšího. Nikdy to, ale nevyšlo. A já vždy skončila doma s tím, že vlastně jsem ráda, že se mám kam vrátit a že tam přítel je. Cca dva tři měsíce před svatbou jsem se tak trochu dala dohromady s kolegou a nějakou dobu jsme se vídali. Tento vztah jsem kvůli blížící se svatbě ukončila. Bohužel asi měsíc před svatbou jsem potkala jiného muže, který mne opět okouzlil. Jednou jsme spolu strávili noc na firemní akci a protože mi s ním bylo dobře, sešli jsme se znovu a strávila jsem noc u něj. Nakonec to, ale ukončil on s tím, že nemá dobrý pocit z mojí svatby a nechce se chovat jako "hajzl". Jsem z toho nešťastná, tak nějak viním svatbu, že může za to, že nemohu začít nový život s ním Zároveň si, ale nejsem jistá zda by pro mne byl dobrý partner a zda bychom si rozumněli. Mám pocit, že by mi nesedl natolik jako můj snoubenec. Každopádně k jádru pudla – jsem nešťastná, nonstop přemýšlím nad tím zda je správné se vdát za nynějšího partnera. Vždycky dojdu k tomu, že mu rozchod po 12ti letech 14 dní před svatbou nemohu udělat. Ale nechce se mi nic, doma se mi nechce nic dělat, nechce se mi řešit přípravy na svatbu. Jsem nešťastná a zdeprimovaná aktuálním stavem svého života. Strašně bych si přála aby náš vztah fungoval, ale pořád mám pocit, že tam "něco" chybí. Jsem naprosto vyděšená tím co cítím a už nevím kudy kam.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Kačko, nevím, co máte na mysli, tím něco… Nevím, co hledáte u jiných mužů ani proč máte pocit, že u sousedů je tráva zelenější… Pokud máte pocit, že mu slib oddanosti nechcete dát upřímně, je třeba zvážit, co dál. Partner si nezaslouží podle všeho trápení vaším nevím – tak si, prosím, vše promyslete a přijměte zodpovědnost za své prožívání a rozhodnutí a pak komunikujte a jednejte. Můžete chodit na psychoterapii delší, abyste si postupně rovnala vztah k můžům ve vašem životě a vaše potřeby… oč vlastně běží… Přeji vše dobré.