anonym Personál zeptal se před 16 roky
je mi čerstvých 18 a nebím kudy dál. jsem ztracená sama v sobě,chci se cítit zase fajn. problém.chci si užívat pořád ale nic nejde věčně vše mě omrzí.chci potkat někoho kdo o mě bude stát,koho budu zajímat já,ale už mě nebavý čekat že to jednou přijde.totálně si nevěřim,pochybuju o sobě.připadám si né dost dobrá,nikdy nejsem sama ze sebou spokojená.jde tu jen o přechodný pocit nebo se tu rýsuje problém??

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Zdeňko, čas dospívání je časem, kdy si je opravdu vhodné klást důležité otázky o sobě, o životě… také je dobré hledat na ně odpovědi. Otázky je dobré klást obecné i konkrétní a nevzdávat se pokud odpovědi nenaleznete… nalezení odpovědí bývá postupné a ne zcela snadné. Zkus si napsat otázky i přání a vydej se na cestu. Můžeš si přijít popovídat… Určitě ti doporučuji nacházet pozitivní vztah k sobě (můžeš si přečíst knihu Miluj svůj život, můžeš spolupracovat s profesionálem – bývá to užitečné pro každého, kdo chce se učit…) Přeji vše dobré