anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, potřebovala bych poradit ohledně vztahu. S přítelem jsme byli 3 roky. Za dobu našeho vztahu jsme se několikrát rozešli ( nejdelší doba rozchodu byla půl roku). Pokaždé když k rozchodu došlo, tak byl přítel ten, který se chtěl vracet a prosil. Po posledním návratu mi sliboval, jak se změní a že si všechno uvědomil, nechce být s nikým jiným a že už mě neopustí. Naposledy jsme se viděli před 14 dny, kdy mi tvrdil jak mě miluje, pak mi přestal odpovídat na zprávy a je to pár dní co se opět rozešel ( tedy sám to neřekl, opět jsem to musela dokončit já, protože on nikdy sám od sebe konec neřekne, jen naznačuje ) a až to řeknu, nebo se zeptám tak souhlasí. Nutno dodat, že přítel trpí několik let depresemi a je hodně nevyrovnaný, což si myslím má hodně společného i s jeho rozchody a návraty. Neumí o svých problémech mluvit a řeší vše bezmyšlenkovitě. Proto už nevím, jak tento rozchod brát, zda vážně, nebo opět jen jeho zkrat?.. Nejhorší je, že ačkoliv vím, že mi tímto velmi ubližuje, ho mám pořád ráda a bojím se, že kdyby se chtěl vrátit, tak opět podlehnu. Co mám dělat? Děkuji moc za odpověď!

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Jani, tak i vy jste součástí jevu ghosting a zombing… Tak trochu pátrám a tápu, co byste ode mne ráda… V obecné rovině: partnerský vztah s depresivním člověkem nedoporučuji. Podle toho, jak přítele popisujete, není to moc zralá a uspořádaná osoba – život s ním tedy asi moc spořádaný nebude… kdybyste svou lásku k němu přetransformovala na lásku jako k bratrovi a šla si po svém, viděla bych to jako užitečné. Máte raději sebe nebo jeho? Chcete se stále zranovat… Stáhnete energii k sobě… Stante se svobodnou Na rituál propouštění se můžete objednat…