Problém:V poslednom čase mám taký čudný pocit. Nikdy som s učením nemala problém, no v poslednom čase sa do neho neodkážem prinútiť. Nebaví ma to a doslova to robím s nechuťou. Taktiež sa mi zhoršili známky v škole. Teda nie nejako výrazne, ale vždy som bola jednotkárka a mala zo všetkého 1, no v poslednom čase je to o dvojkách alebo aj trojkách (sem-tam). Viem, že to nie je katastrofa, ale mrzí ma to, pretože ide aj o predmety, ktoré mi bežne išli bez problémov. Taktiež som na sebe spozorovala, že často krát sa mi po škole stáva, že prídem domov a prvé čo urobím je, že idem spať. Aspoň na 15 minút-pol hodinky. Taktiež som spozorovala, že v poslednom čase, ak mám príležitosť, vyhnem sa škole. Tým chcem povedať, že ak idem k lekárovi, vždy si to naplánujem tak, aby som sa nejakým predmetom vyhla, len pre to, lebo na nich budú skúšať alebo sa bude písať písomka. A pri tom som nikdy s týmito vecami nemala problém. Čo sa to deje? :((((

Milá Janko, pravděpodobně syndrom vyhoření – vím, že je to pro diagnostiku u studentů neoblíbený terminus technikus, ale podle popsaných příznaků by to být mohlo. Doporučuje se rekreace, přerušení činnosti… což asi není pro tebe proveditelné… V obecné rovině je třeba zachovávat rovnováhu pro tělesnou a duševní aktivitu, pro práci a odpočinek, pro čas klidu a čas s vrstevníky… Zkus si dopřát regeneraci… třeba by ti pomohl i volný týden na bolest břicha… (asi jednodušší než běhat po vyšetření psycholog, psychiatr….) Přeji vše dobré.