Dobrý den.Je mi 14 let,jsem v 8.třídě a potřebovala bych poradit.Situace je taková: mám nejlepší kamarádku,známe se od šesté třídy a od sedmé třídy jsme takové ty nejlepší kamarádky. Je o rok mladší než já,a je nejmladší ze třídy. Většinou na ni všichni nadávají nebo si na ni stěžují,ale normálně se s ní baví jakoby nic. Nedávno jsem měla kluka,byli jsme spolu měsíc,potom jsme se rozešli,teda já s ním,protože se předemnou styděl a nechoval se tak jako se choval normálně před kamarádama. Moje nejlepší kamarádka mě v tom podporovala,a i když jsem se s ním chtěla rozejít tak mi moc pomohla. Teď jsem se ale od jiné kamarádky dozvěděla,že o mě a o tom klukovi říkala že nám to stejně dlouho nevydrží a že to nemá cenu,a já jsem jí tak moc věřila to její "podporování". Ona měla taky kluka,ale rozešel se s ní. Řekla mi,že se s ní rozešel kvůli tomu,že posílala nahé fotky ostatním klukům ale že to není pravda,že ona by nikdy nic takového neudělala. No jenomže před dvěma týdny mi jiná kamarádka ukazovala ty její nahé fotky,že to posílala snad celé škole (na těch fotkách je opravdu ona,není to photoshop,je tam totiž její pokoj i její tvar těla atd…). No a já prostě nemůžu takhle dál žít s tím,že jsem ty fotky viděla. Ona se teď baví s jinou holkou a na mě kašle.A jsem si jistá že o tom,že jsem ty fotky viděla neví. Už jsem chtěla zajít za naší školní psycholožkou,ale bojím se,že se se mnou potom nebude nikdo bavit. Prosím,poraďte mi co mám dělat.Já ji mám pořád ráda,ale prostě ty fotky…Opravdu nevím,co dál.

Milá Kristý, jj – lidi jsou divní… Ted tak úplně nechápu, co tě trápí nejvíc… Holky, učíte se vztahům… Asi bych doporučila s kamarádkou si promluvit: že tě mrzí, že se s tebou nebaví, že chápeš, že se občas něco nepovede a že pak člověk přijde na to, co není vhodné dělat…a že to bylo třeba těžké přiznat… a že bys ráda měla vztah upřímný… Proč by se s tebou nikdo nebavil, když by jsi šla za psycholožkou? (tomu moc nevěřím) mmj. jdi třeba o hodině volna… Držím palce.