anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, je mi 21 let a mám problém s bývalou přítelkyní. Ona nastoupila k nám do práce, po několika dnech jsme se dali dohromady a po několika dnech se přestěhovala ke mě. Bydleli jsme tedy spolu, když jsme byli v práci. Oba totiž pracujeme na horách. Když někdo z nás měl volno, jel domů. Asi po měsíci jsme měli pár dní spolu volno, byli jsme jak u nás, tak u ní doma. Udělali jsme si výlet do Prahy. Všechno bylo v pořádku. Až na jednu věc. Byli jsme v čínské restauraci…ona moc nechápala, jak se mají držet čínské hůlky. Snažil jsem se jí to vysvětlit. Na konec tato scénka skončila tím, že jsem jí řekl, že je blbá a že já hloupý lidé nemám rád. Teď když to tak píšu a promítám si v hlavě tu scénu znovu, připadám si jako debil. Náš vztah však pokračoval dál, moc jsem své chování k ní nezměnil i když ona je suprová. Což jsem si však uvědomil, až když se se mnou rozešla. Byli jsme spolu 3 měsíce, pracovali jsme spolu, takže jsme se viděli neustále. Rozešla se se mnou tím stylem, že mi to poslala smskou, protože bydlíme od sebe 30 km. Okamžitě jsem se za ní rozjel a chtěl to vysvětlit. Na konec mi přiznala, že potkala někoho jiného. Do sms mi tvrdila, že se do mě za tu dobu nezamilovala, ale že mě má ráda. Ona je hrozně moc hodná, laskavá, milá, v noci sice trochu dětinská, což mě občas rozčilovalo… Vypadalo to totiž takhle:,,Podej mi prosím…, a kapesníčky ještě…, a náušnice,…´´ Já byl vždycky moc rád, když mě čekala v pokoji, věděl jsem, že budu mít vyhřátou postýlku, že prostě vše bude tak, jak má být. Jenže jsem to zkazil, bral jsem jí jako samozřejmnost a nechoval se k ní, jak by si to zasloužila. Po našem rozchodu, jsme strávili spolu čtyři dny v práci, ona se ještě nepřestěhovala, neměla totiž kam. Já se celé ty čtyři dny snažil o to jí získat zpět. Koupil jsem jí kytici růží, čokoládu, kterou má ona ráda a láhev sektu. Nechtěla, abych byl vlezlý. Jenže já se nedal odradit. Krásně jsme si povídali, bavili se, řekla mi i že mě má ráda. Na konec jsme vypili dvě lahve a skončili spolu v posteli. Druhý den si to však nepamatovala. Pozítří se toto opakovalo znovu. Když jsem se pokoušel jí získat zpátky za střízliva, nechtěla to. Říkala, že to nemá smysl, že by si to zasloužila jiná…. Proč člověk pod vlivem alkoholu mluví jinak? Co mám udělat, abych jí získal zpět, má tu vůbec ještě smysl?? Já o ní mám velký zájem, přemýšlel jsem, že bychom si našli spolu byt…jenže ona ź toho nic nechce. Teď má již nového přítele. Ještě jsem nenapsal kolik jí je, 20 let. Zkušenosti s bydlením s přítelem už má za sebou. Myslíte, že se ke mě ještě vrátí?? A co proto mám udělat? Cítím se fakt zoufalý, nemůžu spát, nechutná mi jíst, nic mě nebaví. Stále myslím jen na ní. Dívám se na televizi, ale stejně jí nevnímám, vidím tam ji. Pomozte prosím.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milý Michale, je třeba akceptovat vůli druhého…V řípadě, že dívka tvrdí, že nebyla zamilovaná, pravděpodobnost návratu je velmi, velmi malá a nejsem si jistá, že by to pro vás bylo dobré. Pro vás je to dobrá zkušenost a inspirace naučit se brát životní situace s nadhledem. A věřte, že dívka, která pod vlivem alkoholu jedná jako někdo jiný, dává tušit komplikovanou bytost pro partnerství až příliš. Bylo by dobré, začít dělat něco milého pro sebe – výlet s kamarády, návštěva posilovny, kafe s kamarádkou či kamarádem… Pohladte si své srdíčko (hladte si hrudník tam, kde bolí) Přeji vše dobré