anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, jsem opravdu zoufalá a potřebuji slyšet odbornou radu. Před čtyřmi měsíci jsem se seznámila s o 13 let starším chlapem. Mě je 20. Dali jsme to dohromady, a zažívali krásné chvilky. Bohužel čím více jsem ho poznávala tím více začali vyplývat na povrch velmi negativní věci o něm. Zjistila jsem, že kouří mariuhanu a to dost ve velkém množství. K hrůze jsem zjistila, že s ní i dále obchoduje. Slíbil mi,že s tím vším skoncuje. Ale jeho povaha se začala měnit. Byl velmi agresivní, řval na mě, a nechoval ke mě žádnou úctu ( tu nechoval snad k nikomu co jsem tak pozorovala). Bohužel jsem zjistila,že jsem s ním těhotná. Myslím,že to byl jeho záměr, aby si mě udržel, jelikož si myslím,že to nebyla náhoda, ale jeho čistý úmysl. Dítě nedokáži dát pryč. A proto jsme to zkusili znovu. Bohužel se vše opakuje, ztratil práci a nelegálně si teď peníze nějakým tajným způsobem zase vydělává. Řve na mě stále, ponižuje. Bojím se toho co bude dál,semnou a s malým. Nejvíce mě na tom zaráží to,že on si vůbec neuvědomuje do jaké situace mě dostal. Navíc od sebe bydlíme jen pár vchodů. Byla bych ráda, za Váš názor a případnou radu. Předem děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Pavli, prosím Vás – na co se mne ptáte… chápu, že jste v náročné životní situaci … a věřím Vám, že jako mnoho žen situaci nakonec zvládnete… Rozumím tomu tak, že spolu nebydlíte, že máte pud sebezáchovy a víte, že s takovým mužem žít nechcete – to považuji za zdravé. Sice rodina úplná je fajn, ale ne s "magorem" nebo-li nevyrovnaným, neuspořádaným mužem. Když se budete starat o sebe a o děcko – máte práce dost – nepotřebujete k tomu ještě řešit problémy toho podivína. Těhotná žena a žena s novorozenětem skutečně potřebují ochranu a podporu – nevím, jaké máte možnosti – finanční atd., rodiče… i: rosa-os.cz/ . Držím palce.