Dobrý večer.Je mi 34 let. Mám pět let přítele, který je bohužel > alkoholik. První rok se pil sice denně,ale ne extrémně,ale > postupně byl hodně opilý i dvakrát za den. Loni zečátkem prosince > po jedné konzultaci s psychložkou přestal úplně pít,bral jen > Triapridal na ukldnění ,jinak nic. Letos v květnu se po té době > napil a dnes je opět tam kde byl před rokem. Jsem velmi neštastná. On je super chlap když nepije -uvaří ,nakoupí ,postará se ,je pozorný ,vtipný a má rád i moji 14letou dceru.Mám ho moc áda a nevím jestli mám odejít nebo se dál trápit, bojím se být sama, navíc ho miluji až moc.Sice slibuje, že přestane pít,ale zatím se mu to nedaří. Děkuji za pochopení

Milá Ireno, je dobře, že si jste vědoma možnosti volby – toho co volíte a proč. Víte, že důležitým motivem pro setrvání v tomto vašem partnerském vztahu pro vás je strach ze samoty. Pak je tedy třeba přijmout s důstojností vše, co k tomu patří a není třeba býti neštastnou. Život s alkoholikem mívá svá úskalí, partner má ještě jednu milenku (mocnější než jste vy), se kterou se o něj dělíte – alkohol a to je třeba vědět. Podle všeho to vypadá, že nevyhledá-li váš partner odbornou spolupráci, alkohol pro něj bude příliš silným objektem touhy. Přeji vše dobré.