Milá paní psycholožko, je mi 45 let a řeším stále dokola jednu věc s přítelem, který je o tři roky mladší. Jsme spolu deset let. Je v pohodě, ale co mi hodně vadí a vlastně jen kvůli tomu se hádáme. Vadí mi, že kouká po ženských, což je normální, ale vadí mi, že kouká i když jsem s ním. Cítím se trapně za sebe, za něho i za tu dotyčnou. Například jsme spolu venku, blíží se k nám mamina s malým dítětem a on se natvrdo otočí čelem k ní a civí. Nepříjemná situace. Nedokážu mu vysvětlit, že je mi trapně. On mě posílá na psychologii….. Každý kouká, ale ne takhle okatě. Navíc se mu prý začaly líbit mladé holky, že se přistihl, že na ně kouká, ale pak nastoupí mozek, že jsou stejně mladé jak jeho dcera. A že si nemůže pomoct, že muže přitahují ženy v plodném věku. Že si prý ani neuvědomuje, že kouká. A že mu to kazím, že potlačuju jeho přirozenost. Má mě za žárlivou, nevím jak mu vysvětlit, že mi nevadí že kouká, ale JAK kouká. Celá situace je trapná, i tento dotaz…… Mějte se hezky, děkuji. Hana

Milá Hani, píšete, že jinak jste ve vztahu spokojená, což je cenné. Sice významné/mlsné otáčení se nepovažuji zcela za gentlemanské, ale pro váš vztah neohrožující. Kdyby se Vám podařilo např. technikou EFT změnit vaše pocity z toho (pocit trapnosti…ohrožení…), mohlo by se ulevit vám, a to je podstatné. Užitečné cvičení pro oba by mohlo být, že si sednete na lavičku a budete se společně koukat a třeba hodnotit přitažlivost mužů a žen :) PRO bližší souvislosti a spolupráci se můžeme všichni sejít… Přeji vše dobré.