anonym Personál zeptal se před 15 roky
dobry večer nevím co to se mnou je, proto se obracím na vas,popišu vam ve stručností o co jde, mame s mojí mamkou velké problémy otec se odstěhoval za jinou, je mu 70 let, maminka je stoho duševně na dně ,asi se to přenaši i na mě před chvily jsem přišel z prace a hledaly jsme věc, kterou jsem měl na stole a tu věc jsem tam dal před par minutama ja, třeba to nic neni – jen se chci zeptat, nehledě na to, že poslední dobou přemyšlim tak nějak divně jako třeba že nic nema cenu a nejlepši by bylo vše skončit protože se tim tito problemy vyřeši,ja bych to i měl v umislu ale zas si řikam mam tu mamku ktera by tu byla sama,nevim už to trva skoro pul roku vše vidim černě take sem se před pul rokem rozešel s moji holkou, s kterou jsem chodil 7 let, vše se tak nějak nakupilo, třeba to nic neni a přejde to, ale už to trva moc dlouho vždy sem byl tak jak se řika silny že mě rozchod nepoložil ale tet už je to i na mě moc.prosim o radu co mam dělat děkuji tomas

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milý Tomáši, chápu, že v tuto chvíli je toho na vás moc. Prožíváte období, kdy jste nucen přehodnocovat hodnoty, hledat nová řešení situace, měnit pohled na životní jistoty. Jednoduchá, snadno proveditelná rada na vaše trápení neexistuje. Přála bych vám, abyste si dopřál pravidelné konzultace u psychoterapeuta, se kterým se vám bude dařit nově urovnat myšlenky a nalézt zdroj síly. Jinak doporučuji plánovat si aktivityán na týden, na den – návštěvu kamarádů, výlety, kino, fitko, bazén, fotbal s kamarády… Budete-li chtít, můžete mne kontaktovat… Přeji vše dobré