anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobry den, volam sa Majka a mam Problem. Zijem a pracujem v zahranici, praca je super, kolegovia tiez. Lenze pred pol rokom sa rozisiel so mnou moj Partner, ktory je zaroven aj moj kolega. Nezvladam to, assi ma inu, on sa chova resp. ako keby som Bola vzduch. Chcem dat vypoved. Tym padom pridem o Job, peniaze – tu ked dam sama vypoved, nic neodstanem, zazemie koegov a priatelou. Lenze ja som na dne. Nespim, v praci je mi stale do placu a cim dalej tym viac ma to boli. Nehovorim skusala som, trva to zu 8 mesiacov. Ja zu ale nevladzem. Neviem sa rozhodnut. Bojim sa ze urobim zle rozhodnutie, na PN nejdem. Niesom s tych ludi co sa daju vypisat, okrem toho mat vztah v praci je moja chyba. Zamestnavatel za to nemoze. Bojim sa ale ze dam vypoved, zacnem sa este viac lutovat a mozno prave naopak bude mi lepsie. Neviem ako dalej. Dakujem

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Majko, je dobře, že se snažíte uvažovat realisticky, v tom pokračujte. V první řadě se potřebujete postarat o sebe a své bezpečí ekonomické i citové. Porozhlédněte se po nové práci a zkuste si vybavit, jak si uspořádáváte život podle toho, jak chcete. Vyzkoušejte https://www.youtube.com/watch?v=OI9tgB5n5Lw Bylo by příjemné, kdyby se vám podařilo dostat do svého středu a nemuset měnit přátele… Přemýšlejte, jak byste zregenerovala – dovolenou, cestou? Spolupráce s psychologem? Držím palce.