Dobrý den, jsem 11 let vdaná a máme 3 děti. Před pár dny manžel přišel s tím, že už si nehodlá dál hrát na spokojeného manžela a žít ve lži, že chce abych věděla, že mu jedna ženská nestačí a že potřebuje mít další sexuální vztahy a potřebuje, abych s tím souhlasila. Při podrobnější debatě vyšlo najevo, že to trvá už celé naše manželství a bylo to tak i předtím. Byly to prostě desítky žen. Nyní se mu stalo, že se do jedné zamiloval a ona do něho a chce, abych to věděla. Zhroutil se mi celý svět. Snažila jsem se mu vysvětlit, že nemá právo po mě žádat, abych něco takového snášela. On zase, že musím pochopit, že ona je v posteli úplně dokonalá, zažil s ní, co se mnou nikdy /má pochopení pro anál, swinger party…/ Ve hře nejsou jen moje city, ale i praktické věci: máme bydlení na hypotéku, manžel měsíčně splácí 10 tisíc, další 4 tis. elektřina+voda… Dala jsem mu čas do Vánoc, aby si ujasnil, jestli chce dát přednost rodině, nebo tomu ostatnímu. Ale kladu si otázku, jestli existuje pro náš vztah vůbec ještě nějaká budoucnost. Nedokázala bych zavírat oči před tím, že má i jiné ženy. Už teď po tom, co jsem se dozvěděla, se ho úplně štítím. Nebo jsem udělala chybu, že jsem vůbec připustila nějakou debatu a hned mu nevyskládala kufry před dveře?

Milá Veverko, určitě jste chybu neudělala, i vy potřebujete čas urovnat si myšlenky, postoje, faktické záležitosti – máte spolu tři děti – zachovala jste se jako rozumná žena. Ale také rozumím tomu, že se manžela v tuto chvíli štítíte. Je třeba opravdu postupovat věcně… pragmaticky – nežijeme v jednoduché době -můžete zvážit i variantu spolubydlení, byla-li by pro vás únosná… vnitřní rozvod se mi v tuto chvíli jeví jako nutnost. Veverko, každopádně dělejte věci, které vás budou těšit a přinesou vám radost a úctu k sobě. Držím palce