Dobrý den, pokusil jsem se obsáhle sepsat svůj životní příběh. Pochopím pokud nebude možné odpověď. Děkuji jirka Nevím jak začít, možná jako únik z reality. Rád bych se podělil o pestrých 14 měsíců mého života. Je mi 41 let, a jmenuji se dejme to mu Pavel. Celý život jsem byl zvyklí plánovat a postupovat absolutně pragmaticky a vždy jen tak, aby to co naplánuji bylo reálné. Když jsem se v 30-ti letech oženil po 6 –ti leté známosti, první vážné, a po roce se nám narodil syn, vše bylo úžasné. Po 2 letech jsme postavili nový dům vše bylo ještě úžasnější. Po roce a půl mateřské začla má žena pociťovat potřebu seberealizace v naší společnosti, myšleno ČR. Tím, že těsně před svatbou dokončila VŠ to bylo vcelku pochopitelné. Bohužel, tím, že nastoupila do práce začlo se pomalu lámat to vše úžasné, které bylo. Pryč byl primární zájem o mě a syna a bohužel, já, jak jsem si myslel jako nejchytřejší pán světa jsem to během pár let vyřešil po svém…Občas si našel nějakou známost na netu a tak jak to bývá, pokaždé se to provalilo. V té době jsme si ale pokaždé uvědomil kam patřím a rychle srovnal vše co jsem způsobil. Asi před 6 lety jsem se seznámil s jednou moc příjemnou dívkou, dejme jí jméno Martina. Bylo to na lide.cz a tím jak je chat veliký a člověk si myslí, že nikdy nemůže potkat z okolí,tak hle…po pár dnech povídání a vzájemného mlžení jsme zjistili, že bydlíme 15 minut od sebe na venkově za Prahou. Musím říct, že tak úžasné povídání jako jsme vzájemně zažívali jsem nepoznal a to ani s mojí ženou. Vše jsme drželi ryze v virtuální podobě asi 3 měsíce, poté jsme si párkrát zavolali a poté se 2 potkali na inline bruslích. Na obou bylo vidět, že zde je něco co by mezi kamarády asi být nemělo. Tehdy, ona vcelku šťastně vdaná, já tehdy také vcelku spokojený jsme dokázali udržet vše stále v kamarádské úrovni. Neříkám, že jsem necítil, když napsala či zavolala, nebo jsme se potkali takové zvláštní mravenčení v srdci a svírání břicha, ale když mi po cca 4 měsících sdělila radostnou novinu, že čeká se svým mužem miminko, zcela logicky jsem pochopil, že nadále budeme jen kamarádi. Čas plynul…občas jsme se náhodou potkali na chatu, ale jinak žádná cílená konverzace či kontakt nebyl. Chápu to, starost o miminko, na které byla většinu času sama, vzhledem k práci svého muže, který pracuje jako řidič, jí nedovolovala trávit čas se mnou a povídáním a naopak, když ona měla čas, já byl večer se svojí rodinou. Asi před dvěma lety, kdy Markétu zastihla silná břišní komplikace a byla na tom psychicky opravdu špatně, manžel byl opět někde v háji a já trávil čas na lyžích v Rakousku, sám, protože má žena stále budovala kariéru a bylo škoda si vzít dovolenou – takto to bylo vysvětleno, jsme si vyměnili pár zpráv. Už z dřívějších časů jsme měli svoje pro někoho asi infantilní oslovení pan a paní D. Tento kontakt nabral více na intenzitě a na jaře loňského roku jsme oba pochopili, že už si vlastně nepíšeme jako kamarádi, ale zcela nepokrytě spolu flirtujeme. Ona sama doma s 4-letým synem, já každý den po práci do 19,00 sám doma se synem. Poté s manželkou stále unavenou prací a při dotazu na 2 dítě několik měsíců opakovanou frází „Teď není v práci vhodná chvíle být těhotná“. Co jiného z toho mohlo být? V dubnu jsme se potkali jednou, dvakrát a poté více a více. Nejdříve jen povídání, poté polibek, poté více polibků a vzájemné sympatie rostly a rostly. Na čarodějnice jsme se potkali na hřišti oba se svými dětmi. Je jasné, že malý 4-letý kluk to bral jako normální věc. Můj tehdy 9-ti letý syn, ale hned po příjezdu domů vše oznámil mamince slovy „mami, táta se bude asi znovu ženit s jednou krásnou paní“. Takže asi víte co následovalo…už jsem neměl chuť lhát a tudíž jsem řekl vše, co jsem chtěl. Že mě nebaví vztah s ní, kde je na prvním místě práce, poté ona, poté syn a někde jsme já. Nutno podotknout, že pracuji v celku dobře ohodnoceném zaměstnání, kdy není problém být 30 dní v roce na lyžích mimo ČR, v létě trávit 2 dovolené u moře a víceméně nepřemýšlet co si koupíme. Tudíž má manželka byla ušetřena jakýchkoliv nákladů na chod naší domácnosti vč.všech nákladů mimo. Po přiznání známosti s Martinou, jsem vyklidil ložnici a náš „rodinný“ život se odehrával jen debatou o synovi a provozu domácnosti. Takto to bylo cca do poloviny června. Mezitím se i Martina přiznala manželovi se známostí se mnou, a samozřejmě, že i zde to mělo divoký průběh. Musím přiznat, že já jsem ten vztah bral tehdy proti Martině více lehkovážně, zatímco ona se na mě upnula a byla ochotna za mnou skočit i do pekla. Je jasné, že zamilovaný člověk dělá věci, které by reálně asi nikdy neudělal a tak jsem pomohl M.vyřešit doplacení úvěru v řádech desetitisíců korun. Postupem času jsem,ale byl v šoku z toho, jak vztah ze strany Martiny nabral rychlost. V tu chvíli jsem se zachoval poprvé v životě jako zbabělec. Ryze chladně jsem s ní sešel a v autě se s ní během 10 minut rozešel…nedbaje jejich slz a žádostí o vysvětlení jsem jí nechal stát u jejího auta a odjel. Možná jen v krátkosti popíši, že poté, a já jí chápu, v návalu zoufalství neváhala zavolat mé ženě a vyprávět jí vše, co se mezi námi za poslední 3 měsíce stalo. Nějak mě to bylo jedno a neřešil jsem to. Samozřejmě, že mě řekla, že ten mnou vyřešený dluh mi někdy vrátí. A hle… Po několika dnech, kdy jsem opět fungoval jen doma, nemaje snahu řešit co Martina a vše kolem ní na mě má žena zaútočila co bude s těmi penězi. Samozřejmě, že vše bylo bez jakéhokoliv dokladu a já věděl, že je ztráta času toto řešit jsem poslal sms-ku s číslem mého účtu na který pokud chce může zaslat peníze. Proběhlo pár zpráv o penězích a samozřejmě, že debata uhnula i na nás. Proč to vše atd. Neuplynulo ani 14 dní a opět jsme spolu seděli v mém autě a povídali si a líbali se. Tehdy jsem si asi poprvé uvědomil, že to není jen bokovka, flirt, nezávazný vztah nebo jak to lze ještě nazvat. S Martinou jsme dokázali být i několik hodin na telefonu a povídat si úplně o všem. Samozřejmě, že změny našeho chování si všimli i naši partneři. Její manžel to vyřešil odchodem z jejich domu a já zatím opětovným odstěhováním z ložnice do přízemí našeho domu. Prožili jsme úžasný romantický den a noc v hotelu a stále více nás to k sobě táhlo. V polovině prázdnin následovala naše „rodinná“ dovolená, ale už tehdy pro mě realizovaná jen kvůli synovi a dle slov mé ženy „absolutně bezdotyková“. Utíkal jsem na hotel z pláže telefonovat Martině a poslouchal jak pláče pod tíhou manželova psychického ubližování a steskem po mně. OPĚT JSEM SE TEHDY ZACHOVAL JAKO SOBEC!!! Po této dovolené jsme spolu trávili mnoho chvil, což došlo k tomu, že jsme společně vybrali a já pronajal byt v městě kde bydlela. Byl listopad a já tehdy nevěděl co se za mými zády děje. Martina asi už tehdy začala být netrpělivá, že nijak razantně neřeším svůj manželský vztah, což teď už také chápu a stále více to jak říká ona „hrála na obě strany“. Chvíli byla se mnou a poté zase s manželem, když na její obranu, bez zásadních intimností. Přišly vánoce, já doma, ona doma se synem a manželem…totální schíza, která vyvrcholila mým odjezdem na hory, kam se zcela nečekaně nominovala i moje žena. To byla asi poslední kapka do tak narušeného vztahu mezi mnou a Martinou. Ale i na horách to vzalo svůj směr…po celonoční hádce, kdy jsem přiznal intimní vztah s Martinou jsme druhý den odjeli domů a ještě ten večer, den před silvestrem, odjel do pronajatého bytu. Zde jsem strávil cca 6 dní, kdy to vypadalo mezi mnou a M.na úplně nový začátek. Poté jsem byl nucen přespat v našem domě, což opět M.silně ublížilo a než jsem odjel na konci ledna na hory bylo M.oznámeno, že uvažuje o návratu k manželovi. Ještě na horách, kde jsem byl s kamarády, to vypadalo tak na půl. Bohužel poslední den hor mi jen bylo oznámeno: „následuje odloučení, miluju Tě“. Totální šok…Popisovat co se dělo od konce ledna do poloviny března bude jako scéna ze špatného filmu. Zcela zlomený jsem se vrátil domů, požádal ženu a prominutí a opět se snažil fungovat. Ale, ale s hlavou plnou Martiny. Psaní jí na veškeré sociální sítě, kontaktování jejich kamarádek proč to udělala, ve finále zprávy jejímu muži s popisováním našeho vztahu. Prostě samé kraviny od člověka, který neví kudykam. No co mohlo následovat? Předvolání na Policii a obvinění ze stalkingu…Super, že? V tu chvíli jsem si uvědomil, že vše je pryč a opravdu začal fungovat bez ní. Ano, přiznávám, že cca jednou týdně jsem napsal email, či zprávu „jak se má?“, ale opravdu se snažil ji vytěsnit. Zkuste vytěsnit něco, co Vám poslední skoro rok plnilo hlavu a vlastně tvořilo Vás život. Moc dobře to nejde, a asi to nešlo ani M.manželovi. Uznávám, že jsem asi opravdu M.psát neměl vůbec, ale zase si myslím, že jedna zpráva nikoho nemůže urazit. Jeho asi ano, a tedy neváhal a se slovy, že si mé konání nenechá pro sebe, přeposlal screenshoty mé ženě. To jsem nevydržel a následoval email M.se slovy“že za důvěru se platí“ Po několika emailech, jsem zjistil, že vůbec netuší, že její muž rozjel komunikaci mezi mnou a mojí ženou. Navíc, když M.zjistila, že její muž, který stále bydlel u svého otce a nikdy se nevrátil k ní, když během naší odluky, byla ochotná udělat cokoliv, vč.mého udání na Policii, které chtěl hlavně on, jí řekl, že je unavený a místo toho odjel na schůzku s neznámou dívkou na které ho M.přistihla (bez dívky – nestihla přijít). A později, že během jejího pokusu dát je dohromady navštívil advokátku a řešil rozvod. A jsme znovu na začátku. Mé srdce se opět otevřelo tomu, co bylo cca 2 měsíce zavřeno a nemohlo ven. Hodiny a hodiny trávené na telefonu s M. Probírání i těch nejbanálnějších věcí, ale bylo to úžasné. S tím souvisela i změna mého chování, kterou má žena opět prohlédla a zde už nebyla jiná možnost než odluka. Bohužel, byt, který jsem měl pronajatý jsem v tom šíleném chování během zimy vrátil, takže bylo fajn, že jsem stihl vybavit kancelář gaučem, i když původně k jiným účelům a to pro návštěvy a trochu formálnější posezení při jednání. Ale teď to bylo fajn… Můj život během konce března s celého dubna se dal shrnout na trávení času v práci, poté u syna než se vrátila žena z práce a poté do kanceláře, kde jsem trávil večery a noci povídáním s M.po telefonu. Pomalu jsme otvírali dvířka a dvířka z uplynulých měsíců a vyříkávali si kde, kdo udělal chybu. Je jasné, že vztah mezi M. a jejím mužem opět byl na dně a vyvrcholil s M.žádostí o svěření syna do své péče, což neminulo ani mě. Od května mám opět pronajatý byt, kde trvale žiji, sám…Ačkoliv náš vztah, a teď to mohu napsat, BYL úžasný. Krásné dny na Lipně, výletech, u ní doma, vše ve třech s M. a malým synem opět přišlo jakési probrání. Nevím jak to funguje u ostatních téměř rozvedených manželství a do jaké míry se dá hodnotit co tolerovat a co už ne, ale u nás začal být problém, když jsem jel do našeho domu za synem a byla zde i manželka, když jsem posekal zahradu kterou máme společnou s mým 90-ti letým dědou či když jsem zde přespal ve stanu, když měl syn 11-té narozeniny (paradoxně má ještěžena 40-té). Jsou teď pro mě střípky, které asi udělali vcelku zase jeden velký otazník mezi mnou a M. a kvůli kterému jsme se poslední dobou čím dál víc hádali, ačkoliv jsme plánovali společnou dovolenou v září a víceméně se bavili o reálném scénáři o vánocích. No nic, minulý týden jsme se opět pohádali, oba jsme kozorozii, havěť tvrdohlavá a neústupná. 4 dny ticha byly brutální, tedy alespoň pro mě, který na to byl sám. M.zaplnila ticho, časem stráveným se synem na hřišti v přítomnosti svého muže. Musím říct, že během posledních měsíců, mi M.několikrát plakala po něm a teď to asi získalo na síle, když mu řekla, že jí chybí, ale že nevěří, že to půjde dát zpět. Tak a teď současná situace …ano, nehádáme se, už, dokážeme spolu mluvit, oba cítíme, že naše srdce je plné toho druhého, ale její hlava není úplně na stejné vlně jako srdce a tudíž jak říká M.“potřebuji si v hlavě srovnat co dál“. Jasně, co může následovat? Z mého pohledu to, že budu čekat jak si to její hlava srovná a zda si po pár měsících řekne, že jí chybím a chce být se mnou. Nebo, že její manžel se bude chovat krásně, ne jako hulvát, což zatím předváděl ve smyslu, že vůbec lituje, že se s ní kdy zahodil apod.a snad jim to bude fungovat. Já budu čekat několik měsíců co se stane, protože i když jsem se choval občas jako idiot, nemohu přeci jít domů, stáhnout ocas a chovat se jako by nic, když a vím to, že pokud se ona za měsíc, dva, tři ozve, že zjistila, že beze mě to nedá zase půjdu? A nebo, ikdyž miluji jinde začnu se chovat jako táta, žít pro svého syna, vedle svého syna a třeba časem si najdu cestu i zpět je své ženě? Je to seriál bez konce, možná kdyby byl někdo, kdo to dopíše za mě bylo by to super….

Milý Jirko, zajímavý příběh a náhled do mužské zmatenosti – děkuji :). Patrně právě pocit, že jste opakovaně vztah s Martinou "pohřbil" ji ranilo a není schopna unést váš vztah s původním domem – což není v pořádku. Je možné, že i to je příčinou jejího "rovnání si". To by bylo zajímavé slyšet její úhel pohledu – co cítí, co prožívá, jaké myšlenky tvoří… Jirko, v tuto chvíli nevíme co bude, ale vám bych navrhla, abyste dokázal žít sám za sebe, měl svou domácnost, zdravě se staral o syna a uměl být sám se sebou. A plynule byl králem ve svém království, vnímal co teče… Lítání od sukně k sukni vám bere sílu, důstojnost, radost… Ráda Vás poznám :) .