anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den.Je mi 40 let a vše se mi hroutí. Mám potíže v práci i doma a k tomu i zdravotní problémy.Ty mám tak 3-4 roky. Artroza 3stupně a Bechterevova nemoc 2-3stupně. Vše trvá už tak 10-15 let.Když už to vypadá,že se s toho nák dostanem,tak pokaždé přijde rána co nás opět srazí na kolena.Jsem řidič s povolaní,řídil jsem kamion.Jenom pár příkladu. Zaměstnavatel přestal platit a tak jsem musel jít jinam.Ten pro změnu měl krach. Další sliboval,ale platil min než byla dohoda. Tak jsem bohužel musel jít opět jinam. A tam se to pědělalo uplně. Měl jsem vážnou autonehodu v kamionu.Přeil jsem prý jenom proto,že jsem byl připoutanej.Od března co se stala autonehoda jsem v pracovní neschopnosti,protože mám problem s chuzí. Musím chodit o berlích,rehabilitace nepomohla a tak mi napsali lázně,pořadně nespim a pořád mam jenom špatné myšlenky,že kdybych tu nebyl,bylo by lépe všem. Neustálé dohady ohledně placení najmu a tak. Ono z nemocenske toho moj utáhnout nejde.A aby toho nebylo málo,tak jsem se dozvěděl že mě přítelkyně podvádí a dokonce se dvěma. Když jsem se ptal tak samozřejme tvrdi,že to není pravda. Ale když z ničeho nic začne prespavat u kamarádek i nekolik dni,tak to je trochu divne. Nikdy to nedělala. A posledni výmluvy aby nebyla doma byla,že kamarádkajede na tyden do zahraničí a jestli by ji prej nehlidala byt. Sem možna blbec,ale zas zakovej ne. Proste už je toho moc a přestavá mě život bavit. Nic už mě nebaví a ani na lidi nejsem zvědavej. Mužu se zeptat co dál,než udělám nakou volovinu,kterou už jsem jednou udělěl. Děkuji za případnou radu a pomoc

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
MIlý 22, chápu, že je to hodně náročné – asi by bylo dobré řešit postupně invalidní důchod, sociální příspěvky…, doporučovala bych pobyt v rehabilitačním ústavu (je jich v čr několik) a postupně si udělat jiný pohled na život a nalézt něco, co by vás bavilo… na těch pobytech člověk mluví i s jinými lidmi… třeba pravidelně chodte k psychologovi (existují i pod státem – např. v Poradně pro manželství a mezilidské vztahy) S přítelkyní je to divný, řešte sebe, své zdraví a ekonomiku… Držím palce.