anonym Personál zeptal se před 9 roky
Zdravim,nevím jestli mě můžete poradit.Řeknu vám to tak,před 3roky jsem se dostal do situace kdy jsem během 2měsíců prohrál v kasinu 300 000 dnes uběhlo Zkoro 2roky bez hraní cítím se fajn mám splácet ještě 3roky po 6000Kč to by nebyl problém ale našel jsem si přítelkyní kterou miluji na devse a teď hledáme bydlení podnájem a já nevím jak ji to mám říci abych o ní nepřišel .rok a půl musím splácet ještě po těch 6000Kč pak bych to zaplatil zbytek z penzivniho spoření kde mám 110000Kč mám strach že mě opustí když ji to povim.Jsem zamilovaný po dlouhé době a nechci o ní přijít.s pozdravem Radek 30let

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milý Radku, je třeba žít život opravdově, co dělá lhaní se vztahem si můžete přečíst např. v dotazu u anonyma nad Vámi. Jestli Vaše princezna Vás má ráda a je-li to holka do nepohody, zvládnete to. Doufám, že jste se již ve vztahu k penezům a ve vztahu k hráčství nějak poučil a pojmenoval si své chyby v myšlení. O situaci je třeba komunikovat "normálně" – prostě to patří k Vám a Vy se s tím musíte vypořádat.