anonym Personál zeptal se před 15 roky
Ahoj, Muj problem zacal od doby,kdy jsem se po 6 letem vztahu rozesla se svym pritelem. Nyni mam jiz 3 mesice pritele noveho. Problem je,ze se sama sobe nelibim a to prenasim do vztahu, snazim se priteli verit,ale nejde mi to. Pracuje v oblasti,kde se pohybuje mnoho krasnych a hubenych divek a ja to nesu celkem spatne. Sice mi rika,ze chce jen me,ale nedokazu mu verit. Vzdal by se vseho jen kvuli me,ale to ja nechci. Predem se pripravuji na to,ze to odpadne spatne a necha me a proto premyslim,ze nez se to satne udelam to sama. Mam problemy i s psychickou strankou a on se mnou chce zajit k psychologovi, prodelala jsme bulimii a taky me vztahy s rodici nejsou idealni,ale i tak me on bere a chce vse resit. Nedokazu se prijmout takova jak sem. Kazdy den me utvrzuje o sve lasce ke me a ja jen cekam,kdy ho to prestane bavit a opusti me. Je mi 30 a priteli 31, chce rodinu ,planuje se mnou zivot a ja mu neverim… Dekuji,ze jsem Vam to mohla napsat.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá I., je dobře, že jste si vědoma toho, že postojem, citem k sobě, smýšlením o budoucnosti si svůj svět tvoříte. Popisujete několik "zádrhelů" ve svém životě, které mají souvislost s nepřijetím sebe. Milá I., řešení nebo-li spíše cesta existuje, ale bylo by dobré, kdybyste si našla psychoterapeuta či psycholéčitele, se kterým budete na tomto tématu pracovat (základní práce při vaši spolupráci by měla být hotova tak za 0,5roku) Když se potřebujete naučit cizí jazyk, nebo tanec, také potřebujete nejlépe odborné vedení – pro začátek knihy tolik nepomohou. Mohu doporučit knihu Miluj svůj život. Přeji vše dobré