Dobrý den, Obracím se s prosbou. Je mi 31, čekáme první miminko. S partnerem se znám asi o 2 měsíce dele než jsem tehotna. Vzhledem k věku jsem se rozhodla si miminko nechat. Ukázalo se ze přítel je šílený cholerik, každý den na me řve, je vulgární, všechny jeho chyby nebo i chyby ostatních svádí na me. Nedokáže se vyrovnat s jakoukoliv sebemenší překážkou. Nechce ode me odejít. Vše co dělám je špatně. Nikdy se mu nezavděčim. Už me i uhodil a několikrát do me ošklivě strčil, tahal me za vlasy. Když se rozbrecim, tak mi nadává ještě víc, ze jsem blázen. Ze Bulín jak děcko. Mám strach co přijde až se nám to narodi, jestli se teď drží při zemi… v rodině nemám oporu, v nikom. Mluvila jsem o tom s jeho matkou, říká, ze jen řve, ze to není nic hrozného… nevim co dělat, třeba je to opravdu mnou, jestli nejsem precitlivela… dekuji

Milá Jani, to mi je líto. Rozhodla jste se pro děcko, to je prima, aspon třeba nevymřeme…a můžete z něj vychovat slušného člověka. Ale bohužel to působí tak, že bez partnera budete klidnější… Nesnažte se mu zavděčit, jak vidno, stejně je násilník… nějakou pomoc můžete nalézt i http://rosa-os.cz/ – nebojte se je kontaktovat již nyní. Z mého pohledu, čím dříve odejdete, tím lépe – v rose je i možnost nějakého bydlení – snad… dejte vědět, jak postupujete – klidně zavolejte.