anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den.Nevím odkud začít.Je mi 16 let a myslím že trpím depresí.Měla jsem velice těžké a komplikované dětství, máme hrozné rodinné vztahy.Jediný kdo mi byl oporou, byl můj děda.Zemřel mi před očima když mi bylo 9 let na infarkt.Všechny problémy se pomalu načítaly a načítaly a já nevím jak dál. Nemám z ničeho radost a čsto myslím na sebevraždu. Jen nemám odvahu to udělat.Vím,že moje problémy znějí asi banálně.Ale nejsou.Chtěla bych od Vás radu, jak znovu najít chut do života.Prsím poradte mi.Děkuji Vám.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá C., Sebevražda není dobré řešení – život jsi sama nestvořila – kde se vlastně vzal? Sebevražda je nedostatek odvahy a síly žít. Život pro málokoho je cestou růžovým sadem – znáš někoho takového? zeptej se ho, zda i on to tak vidí. Tvoje problémy nejsou banální, zaslouží si, aby jim byla věnována pozornost. Napiš mi na mail -odkud jsi – zkusíme nalézt někoho, s kým by jsi mohla spolupracovat při napojení na sílu života, lásky a radosti. Můžeš se podívat na stránky: http://zivotni-energie.cz/deeksha-diksa-neuveritelne-jemna-ale-silna-energie.html Držím palečky a přeju sílu, odahu a vytrvalost při nalézání krásy života.