anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, Potřebovala bych poradit. Nevíte, jak se smířit s tím, že skoro ve 30 letech zůstanu celý život sama. Myslím tím svobodná a bezdětná. Zkouším se už tři roky seznámit na seznamce a všude a nejde mi to. Denně odepisuju na plno inzerátů a stále nic. Jde mi o to, že nevím jak se smířit s faktem, že budu navždy sama. Děkuju moc za odpověd.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Leni, je to náročné – rozumím Vám. Je dobré tu variantu připustit a naučit se žít spokojený život sama se sebou. Nevíme, co bude… ale každopádně děláte činnost, která vás přehltila a unavila… Je dobré vytvořit a prohloubit vztah se sebou – to je také vztah – zkuste té dívce do zrcadla říci a procítit – jsem tvůj nejbližší člověk a budu se o tebe starat tak, aby jsi se měla příjemně… Můžete zkusit zajít na konzultaci a můžeme zkusit projít, co děláte, že vám to nejde – brala bych to však jako hru se sebou a ne jako krok, který mi zaručí, že potkám toho … Budu se těšit.