anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, chtěla bych se obecně zeptat, jakym zpusobem se mam chovat k citově vyhořelému člověku?….aby to vyhledove mělo nejaky efekt? V tuto chvíli jsou jeho nejblizsi v roli nepritele a utoci na nej…zavani to az paranoiou. O návštěvě psychologa nemůže byt zatím ani řec…potřebuji předcházející krok…ale netusim, jakym zpusobem mu nejak přihrat podnět, aby pochopil, že je něco špatně. Ale pochopil to hlavně on sám, nikoli mu to přednést. Nechat ho padnout až na úplné dno? Ale to je pak potřeba se od něj odvrátit…přátelé, rodina…nerada bych něco přecenila, nebo naopak podcenila. Děkuji velice

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
MIlá Evi, situaci mohu spíše tušit… chápu, že vám záleží na blahu dotyčného. Avšak musím připomenout, že pomáhat můžeme pouze tomu, kdo o to stojí. Víte, ne nadarmo se říká, že každý svého štěstí strůjce. Nejsem proti tomu, abychom si pomáhali, podporovali se, ale mělo by to být vzájemně příjemné energetické plynutí. Dotyčný je zakután v sobě, má takový postoj, pak nezbývá nic jiného, než mu popřát vlastní cestu, na které bude sklízet to, co zaseje. Přeji vše dobré.