Dobrý den, poslední dobou mám docela psychické potíže. Bojím se o svou budoucnost. Jsem na střední. Nikdy jsem neměla kluka a stále nemám. Kamarády mám, ale jen ze školy. Každý den probíhá tak, že jdu ráno do školy, a když přijdu jsem celý den doma. Nechodím na žádný kroužek nebo něco. Nemůžu najít sport, který by mě opravdu bavil. A co se týče kamarádů, mám je jen ve škole. Nechodime spolu ven ani nic. Říkala jsem si, že se to nějak vyřeší ale už jsi uvědomuji že asi ne. Bojím se že až dodělám střední a půjdu na vejšku, budu sama a potom až budu pracovat nebudu mít nikoho, pro koho bych žila. Budu jen chodit do práce a potom sedět doma. Zároveň ale mi přijde že je život na nic. Protože ikdybych mela kamarády s kterýma bych chodila ven atd. stejně bychom neměli kam jít tady v okolí nic není. Život mi přijde hrozně na nic. Přemýšlela jsem že spáchám sebevraždu, ale bylo by mi líto mamky a rodiny. Už vážně nevím co s tím. Přemýšlím o tom už nějakou dobu. A zase kdybych dělala nějaký sport, neměla bych čas na učení. A já jelikož mám těžký obor, by to byl problém. Pomoc.

Milá Ujo, k dospívání patří i otázku o smyslu života a jeho naplnění. Víš koho baví život obvykle? Tvůrce. Nemusí být člověk megaloman a tvořit mrakodrapy, může tvořit příjemné prostředí mezi lidmi, spolupracovat na tvorbě lesa, může tvořit sebe nebo dorty. Lidem prospívá, když spolupracují a zapojí se a nemusí to být ve sportu, ale třeba i http://hnutiduha.cz/akce/skola-obcanske-iniciativy-20172018 Záleží na tobě, jak svůj život budeš tvořit. Rozhlížej se po příležitostech, vytvářej a vyhledávej je. Inspirace na udržení klidu. https://www.youtube.com/watch?v=lpSv91OAY3s – delší https://www.youtube.com/watch?v=OI9tgB5n5Lw – krátké https://www.youtube.com/watch?v=JNsGDZ_5IaM – sebeláska https://www.youtube.com/watch?v=veUU8yHQUrg&index=2&list=LLzxPmwRBunofl-Ihq8TQHEw – Božská Meditace https://www.youtube.com/watch?v=v3vchhzR1Fg – udržení klidu https://www.youtube.com/watch?v=AkXwz8FmXHc – tibetské umění jak vyjít s lidmi Držím palce.