anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobry den, s moji pritelkyni mame 8 mesicniho syna, o ktereho se stara fantasticky, ale co se tice vseho ostatniho…katastrofa. Doma takovy neporadek, ktery se stale vstupnuje Napr.: Odpadky v kuchyni na podleze, pradlo po celym byte (Sve si uz peru a zehlim sam) na kuchynske lince hnijici jidlo a v lednicce sama plisen. Uklizeni se pro ni stalo tabu, v neposledni dobe pouzity tampon na vane, to uz je alarmujici. Pritelkyne na matersky a ja pracuji 6dni v tydnu, doma to uz sam nezvladam,aproto zadam Vas o radu. Rad doma prilozim ruku k dilu, uklidim, uvarim,o maleho se postaram,ale uz to jak fyzicky, tak hlavne psychicky nezvladam. Pritelkyne malo komunikuje, kdyz ji neco vyctu, prestane mluvit. Jednim z problemu bude to, ze se na maleho upnula natolik, ze ji vse ostatni nepripada dulezite.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
MIlý Kako, mno, to je síla. Netroufám si vyslovovat hodnocení psychiky. Vezměme to prakticky. Fyzické vyčerpání vás – potřebujete pomoc – porozhlédněte se po okolí – kdo může pomoci – babičky, paní na úklid za 100kč na hodinu (tak 2až3x týdně by mělo stačit). Vemte sílu rozhodnutí na sebe. Bude-li protestovat, v klidu řekněte, že si nevíte rady a že budete muset žádat o radu OSPOD (Oddělení péče o dítě při MěU), že mohou přijít a zkontrolovat, zda prostředí je vhodné pro dítě… Držím palce.