anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den. Můj manžel před pár dny oslabil 60. Jsme spolu 27 let. Oba jsme měli předešlá manželství. Náš společný život byl jeden velký maraton. Užili jsme si hodně krásného sexu a lásky. Pak přišel business a úmorné roky dřiny. Problémů bylo habaděj. Potýkala jsem se ze zavislosí na alkohol. Manžel je sám velký konzument. Nevěra u nás na programu nebyla. Naš život je pochopitelně převážně stereotypní. Jezdíme na kole, sex byl několik let zanedbáván. Manžel začal prožívat jeho "Faunovo pozdní odpoledne". Loni si zlomil v podnapilém svavu nohu při návratu z discoclubu. Myslela jsem, že se zklidní. Avšak letos v létě se zamiloval do jedné z našich brigádnic. Je jí 19 let, čerstvá studentka Karlovi university, která mu lásku opětuje. Je sama psychiatrickým pacientem a sama se cítí, že nezapadá mezi své vrstevníky. Manžel je obyčejný člověk s výučním listem a školou života. Netušila jsem jakým způsobem mi může emocionální nevěra ubližovat. Momentálně mi můj praktický lékař předepsal antidepresiva, která mi jakž takž pomohla, abych alespoň začala jíst. Nemá cenu řešit moje žárlivé scény a hádky. Teď už si to vydupali. Přežila jsem dovolenou v Bulharsku, kdy jsem se bála, protože jsem manželovi slíbila i možnost sexu ve třech, ale ve skrytu duše jsem prožívala teror. Sesypala jsem se. Slečna si naplánovala, jak to vše bude a věci se odvíjejí přesně podle jejího plánu. Takže již podruhé manželovi balím osobní věci, aby za ní odjel naším novým Renaultem do její pronajaté garsonky v Praze a strávil tam s ní noc, zatím bez sexu. Ten přijde až zaberou modré pilulku a já s tím budu v pohodě. Miluje nás prý obě. Co by si prý beze mne počal? První návštěvu absolvoval s holtrem na měření tlaku, jelikož je kardiologický pacient. Prosím, jsem blázen já nebo kdo. Je to vůbec normální, co ti dva ode mne očekávají? Chodí s ní a s jejím psem po lese a už jí zve i na oběd. Bydlíme na malém městě a všichni se tu známe. Dívka je pochopitelně plnoletá, ale řidiče by asi pravdu nestrávili. Nevím. Celá situace se mi nezdá normální. Jestli chci udržet naše manželství na prahu našich stříbrných let, mám to prostě snášet a snad se i radovat z jejich lásky. Mám ovšem obavy z možných následků, jako může být otěhotnění té dívky.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Zuzi, chápu, že je to situace :( . I chápu, že přemýšlíte jinak, než ve dvaceti. Přesto popřemýšlejte o obsahu věty: "Také tě miluju, ale nevybrala jsem si život ve třech, taková naše dohoda nebyla. Přemýšlela jsem o tom, a došla jsem k závěru, že tak skutečně žít nechci, že raději budu sama a tebe propustím. Je tedy třeba, abychom se majetkově vypořádali." (já osobně bych "bez sexu" – nevěřila.) Přeji vám dost odvahy a důvěry v sebe, že si dokážete udělat příjemný život. Jde to.