Dobrý den bude mi 27 let jsem svobodná žiju stále u rodičů, nemám přítele. Tento rok pro mě nebyl moc dobrý přišla jsem o jednoho člena naší rodiny, měla jsem zdravotní potíže, odešla jsem z práce takže finančně jsem na tom špatně. Nevyšla mi 2x láska. Mám velký problém se zamilovat a když konečně se mi to povede tak to nevyjde. Práci už mám docela mě to i baví takže v práci nemyslím na problémy a soustředím se jen na tu práci. Jenomže v poslední dobou se mi to už nevede ani v práci jsem smutná až se mi chce brečet nejradši bych byla někde sama,někdy se to zlepší a je mi líp ale za chvíli mám zas náladu na bodě mrazu. Na sebevraždu nemyslím, ale zároveň vím kdybych tu nebyla tak by se nic nestalo. Nikdy jsem na to netrpěla tak bych se chtěla zeptat jestli bych neměla navštívit nějakého odborníka. Děkuji za odpověď

Milá Inko, vím, že je někdy smutné, být sám. Může v tom také být výzva, jak tuto situaci uchopit. Dobré je znát větu: dospělost znamená, že jsme schopni naplnovat své potřeby sami. Jeví-li se vám svět bez lásky, je dobré napojit se na proud této energie a poskytovat ji sobě i okolí. Také je dobré, vydat se za poznáním vlastních překážek při hledání partnera. Můžete se zastavit na konzultaci a můžeme udělat plán toho, co by pro vás bylo dobré – konkrétně by se mi vás lépe směřovalo při osobním setkání, také bychom mohli urovnat základní průtok energie, což by bylo pro vás užitečné. Přeji vše dobré a odvahu vykročit a hledat informace…