anonym Personál zeptal se před 8 roky
Dobrý den. Je mi 30 let a prakticky jsem neměla žádný vztah s mužem. Vždy dojde na pár setkání a tím to končí. To, že mě muž nezaujme mi přijde běžné. Mám spíš problém, že jakmile se mi muž opravdu líbí, jdu od toho pryč. Začnu panikařit, asi mít i strach (nevím z čeho) a nakonec, byť se mi velmi líbí, se s dotyčným už ani nechci scházet, svým způsobem mě pak obtěžuje, že mi píše, že má zájem.. On svůj zájem dává jasně najevo. Já tohle neumím. Neumím mu dát najevo, že se mi líbí. Spíš mlžím.. Na konkrétní dotaz odpovím otázkou nebo se odpovědi vyhnu. Vždy to vypadá dobře, dotyčný netuší, že jsem magor, takže pak nechápe, proč to ukončím nebo přestanu skoro reagovat na zprávy. Je to stále dokola. Nevím, jak se pohnout z tohoto místa, abych alespoň jednou došla dál, než pár setkání a konec. Takhle od sebe odradím každého muže, až zůstanu sama. Děkuji za radu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 8 roky
MIlá Magdi, bude potřeba prozkoumat své strachy – asi jich bude více, postavit se svým pocitům – prožít je… Zkuste si sama poctivě napsat sloh na téma – já a moje strachy ze vztahů a ve vztazích. Představte si, jak byste se cítila, kdybyste dala najevo svůj zájem. Docela vhodné by byla spolupráce s psychologem, protože psycholog vás může trochu navést. Když se zastavíte u mne – je možné, že bychom si zkusili hrat s voice- dialogem. Držím palce.