anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den! Mám takový dotaz má přítelkyně mě podvádí a já už nevím co s tím mám dělat napadají mě už vážně hrozné hlouposti občas myslím i na to že sním nějaké prášky ale neudělám to protože spolu čekáme dvojčátka vím jistě že jsou moje a abych se trošku vyspovídal to mi trošku pomůže poprvé když mě podvedla tak to bylo s více jak padesátiletým dědkem a jí je dvacet trošku nechutný se mi zdá další nechutná věc je že mě podvedla s jedním klukem kterému je teda méně ale líbala se s ním hned první den to je fakt humus mě příjde jako když se chce vyrovnávat mojí matce která tátu taky podvádí a teď mám podezdření že se to opakuje co mám dělat prosím poraďte mi co mám dělat aby to nedělala nechci jí totiž strati já jí moc miluji – je mi 19let a jsme spolu zatím jen půl roku a už tohle

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milý Bobši, přála bych dvojčátkům vyrovnané rodiče… jak se zdá, není to v tuto chvíli to nejjednodušší, co jim mohu přát… asi se seběhlo vše velmi rychle… a přítelkyně nebyla zcela připravena manželství/partnerství a rodičovství bylo by fajn, kdyby jste našli v okolí nejlépe rodinného terapeuta a dopřáli si (objednali) třeba 10lekcí přípravy na manželství… - to že se to nyní v naší společnosti skoro nedělá, neznamená, že to není třeba – počet rozvodů ukazuje, jak manželé cestu nezvládají a havarují…. havárie bývají bolestné nejen pro partnery, ale i pro děti… Budete-li hledat důvody, proč to nejde (málo času, nevíte kam, peníze potřebujete na důležitější věci) budete šidit sami sebe. Nebude-li žena s tebou spolupracovat, dopřej to alespon sobě… Budeš-li hledat někoho, s kým by jsi se do toho pustil – můžeš mne kontaktovat – i třeba proto, abych ti pomohla někoho nalézt…