anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobry den, mam 20 a mam pocit, ze se bojím lasky a fyzickych doteku. Dokazu o takovych vecech psat a i kdyz bych moc chtela, nedokážu nic udelat. Mam v sobe jakoby blok. Myslim obecne u vsech lidi, i u rodiny nebo kamaradu. Nedokážu konat, jedine, co dokazu je jim potom napsat, ze jsem je chtela obejmout, ale nedokazala jsem to :/ Nevim, co s tim.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
MIlá Miško, přečti si, prosím, dotaz a odpověd pod tebou od Magdy. Mnohé se často vyřeší, když si člověk řekne, že překoná sám sebe a prostě to udělá. Máš-li kamarádku, můžeš se s ní domluvit, že byste to rády zkusily, že to může být neohrabané…. Držím palce a je fajn, že o tom přemýšlíš a věřím, že se vydáš na cestu… https://www.facebook.com/events/1920555028190224/ – když ti to nevyjde tentokrát – sleduj Mirku Papajikovou na fb .