anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den,nevím co dělat v situaci, kdy se již dlouhou dobu potkávám s mužem, kterému se myslím ( 99%) líbím,ale stále není schopen mě nějakým způsobem oslovit. Možná,že o mě nemá zájem, ale je také možné,že on si myslí,že by se mi nelíbil. Chtěla bych se s ním seznámit,ale nevím co by udělal,kdybych za ním přišla sama, nechci se ztrapnit. Přemýšlela jsem o seznámení nějakou zábavnou formou,ale pořád nevím,jak by reagoval, vůbec ho neznám. Třeba se chce "jen dívat". Mám riskovat " potupu" a nebo se dobrovolně vzdát? Moc děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
MIlá Simi, vyhodnottě to, že to není potupa … jen si v životě tak trochu hrajeme … Když to přestanete vnímat jako fatální, můžete s lehkostí navázat kontakt obyčejným: Dobrý den, to mi je milá náhoda. Kam tudy tak pravidelně chodíte? nebo Víte, pro seminárku dělám průzkum u lidí, co tu žijí na téma spokojenost s veverkami ve zdejším parku. … a pak hovor po anketních otázkách rozvinout… Fantazii na dotvoření vám tu nechávám :)