anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, Mám prosbu o radu. mám 5letou dceru ,tráví s ni hodně času a je na me hodně fixovana, vždy jsme vycházeli vporadku. Jenže se nám narodila před 5 měsíci druhá dcera a starší je naprosto nezvladatelna. Neustále křičí na všechny , neustále brečí, všechno je problém,nic není dost dobře . Přestávám to zvládat. Nefunguje nic. Domlouvani, tresty , nic. Je mi ji líto a zároveň bych ji chvílemi roztrhal.Chova se normálně a najednou zktrat a končíme v záchvatu. Šetří ma rada a pečuje o ni,ale někdy je zla i na ni. uz nevim kudy kam.Poradite..?Predesilam,ze jsem před porodem měla holku do nepohody , i když asi trochu rozmazlenou, zároveň slušně Vychovanou. Mimo kruh rodiny se její chování nezměnilo. Mockrát dekuji za radu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Klári, jistě sama tušíte, že se jedná o vřískot ze sesazení z trůnu nebo-li žárlivost na mladšího sourozence. Musím Vám popřát dobré nervy a vytrvat. Scenky bych musela vidět – v obecné rovině na ně nepřistupujte, půjde-li do ni, nevšímejte si ji důsledně. Když přijde, dejte ji najevo, že je také důležitý člen rodiny. Sama si dopřejte třeba konzultaci u psychologa, potřebujete podpořit, probrat to, co řešíte za situace podroběji. Držím palce.