anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den,nevím jak se mám chovat,manžel mi oznámil že se chce rozvést má jinou a tu miluje mě už nemá rád.Jsme spolu 20 let pro rodinu a přátele jsme ideální pár nebylo to jen ideální ale ta změna v jeho chování mne vystrašila.. musím to ustát vím ale nepřipouští diskuzi je to nezvratné.Jen pláču a moc nedokážu reálně přemýšlet.Dá se vůbec něco dělat?Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Dani, jak sama píšete, on to oznámil a je to nevratné. V Německu by měl vůči Vám docela vysoké finanční závazky. Dělat? Nezbývá nic jiného, než se s tím smířit a důvěřovat, že si zajistíte kvalitní život i bez něj. Samozřejmě, že chápu, že to bolí a že ted nevíte jak, věřte však, že to zvládli jiné, zvládnete to taky. Proberte třeba s psycholožkou dílčí kroky, jak na to. Začátek je přijmout to, odpustit si i jemu a dělat si krátkodobé cíle a těšení. Vymyslet si program pro sebe. Držím palce.