anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, rozešel se se mnou po tříletém vztahu přítel. Doteď nechápu proč. Odjel pracovně na dva týdny do zahraničí spolu s kamarády. První týden bylo vše v pořádku, pořád jsme si psali jako dřív, psal, že se na mě těší, posílal pusinky apod., ze dne na den se mi přestal ozývat.Po dvou dnech jsem se ho zeptala,co se děje a on,že přemýšlel co a jak dál,a že je to mezi námi divné,takové bez jiskry,a že bysme se neměli nějakou dobu vídat.Nikomu nic neřekl,dokonce ani svým kamarádům,kteří s ním v zahraničí byli každou chvilku (jinou ženu si tam tedy nenašel),dokonce se tam i s jedním kamarádem pohádal.Nechápu co se mohlo stát?Vše před tím bylo úplně v pohodě,měli jsme spoustu plánů až se vrátí,nic nenasvědčovalo nějaké krizi.. Děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Andrejko, to jen vidíme, že do melounu a do člověka nevidíme. Někdy lidé klamou tělem a nemusí to být prvoplánově zlý záměr. Jen si sobě nerozumí. Měli bychom mít v souladu rozum – city. Měli bychom umět zacházet zodpovědně se svými city i s city druhých… bohužel v tom lidé velmi tápou… Vám nyní nezbývá nic jiného než přijmout informaci "city došly." Důvěřujte, že Vy se svými city umíte zacházet lépe (nebo se doučíte) a vytvoříte stabilní vztah. Expartner hledá… a možná sám neví co. Často je třeba věci přijmout věci tak, jak jsou ani žbychom znali příčiny. Prostě se to stalo a my musíme žít v přítomnosti Tady a ted… a dělat si svůj život příjemný… Držím palce.