Dobry den,Mam 15 let a Mam problem stim ze Se mi nechce chodit do skoly, mama me kvuli tomu vzdycky rano mlati a tata obcas taky, bydlime na vesnici a skola tu zacina Od 7:15 takze musim vstavat v 6:00 abych vsechno stihla,to Je ale u me veliky problem nechce Se mi vstavat, Taky to Je mym ucitelem na matiku Jen na nas rve a chodime Jak maly deti k tabuli kde nas treba I mlati Kdyz to neumime,neni schopny Nam to vysvetlit.Potrebuji radu. Dekuji

Milá Marie, nenarodila jsi se sem náhodou. Narodila jsi se do společnosti, ve které je třeba přijmout, že fungují pravidla a ty je musíš přijmout. Můžeš jinak zkusit vyhloubit brloh v lese a zkusit žít mimo společnost. (To, že taky nechápu, proč máte školu tak brzo, na situaci nic nemění). Svoboda je poznaná nutnost. Lidé potřebují lidi a skupina lidí používá pravidla pro soužití. A věř, že je jenom na tobě, zda si uděláš život v rámci pravidel hezký nebo se budeš cítit zotročena.