anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den Je pro mě těžké sem psát, ale nevěděla jsem kudy kam. Je mi 25 let a poslední dva roky na sobě pozoruji neobvykle věci, které jsem dřív nedělala. Prožila jsem si toho opravdu hodně, ale má rodina mě stále drží nad vodou. Přes to, že mám milující rodiče se cítím prázdná. Vsimla jsem si, že na některé věci reaguji jinak, než bych měla ( třeba když dostanu dárek, ten se mi líbí, ale necítím radost) Začala jsem věci kontrolovat ( zamknu dveře a i když vím, ze jsem to udělala stejně se nejmíň 2x vrátím se podívat) tohle dělám s čímkoliv. Jsem neustále naštvaná i kvůli hloupostem a pak mě to mrzi. Špatně spím, začala jsem hodně zapomínat. Hodně mi vypadávají vlasy. Nevím co semnou poslední dva roky je. Bohužel na odborníka nemám peníze a tak jsem přišla sem požádat o radu, nebo aspoň názor. Bojím se, jestli nejsem nějak nemocná. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Evi, existují poradny pro manželství a mezilidské vztahy v každém okresním městě – tam je psycholog a měl by se vám věnovat, pak je i několik psychologů na kasu pro určité oblasti – můžete se u své pojištovny poptat, kde je ten váš. Také snad každá pojištovna proplácí autogenní trénink několikrát do roka ve výši 500kč – aspon myslím – zkuste pro sebe najít cestu. To, co popisujete, podle mého není pojmenování toho, co vám způsobuje pocit prázdnoty… stresu… naštvání… Na co ve skutečnosti jste naštvaná…? Držím palce.