anonym Personál zeptal se před 7 roky
Zdravím, mám problém s rodiči, hlavně s mamkou. Je mi 17 a už od mých 5 let žije máma s přítelem. Biologického otce jsem nepoznala. Máma s přítelem se často hádají a občas to končí vyhazovem z bytu nebo samovolným odchodem mojí mámy. Když se to stalo naposled odmítla jsem jít s ní a tlačila jsem jí do toho, aby se otčímovi postavila a řešila to. Naštvala se a odešla znova, když jsem pro ní šla, řekla mi, že když držím s ním, tak nejsem její dítě a řekla mi, že bych měla bydlet u biologického otce. Jsem z toho smutná a zoufalá, protože k němu jít nechci, jenže máma se mnou už přes týden nemluví a já nevím co dělat.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
MIlá Karolínko, ano – i na toto chování mamky hledím s podivem…úplně nerozumím, kam máma odchází a kde se nyní nachází… Vcelku chápu tvůj smutek i chut být doma bez tyátru. Co dělat? Mno – vede tě to k tomu, že se máš učit být emočně nezávislá na tom, zda s tebou máma mluví nebo nemluví – že si potřebuješ dělat svůj svět… Máma samozřejmě mámou zůstává… vy ji mužete tak akorát říct: "Mami, žiju v tom, co jste mi dospělí připravili a hledám v tom svou cestu do svého života… Beru život tak ,jak jste mi ho dali a hledím, jak si s ním poradit :) . Líp to neumím. Ty jsi moje máma a nikdy jsem to nezpochybnila." Držím palce a doufám, že máte, kamarádku, babičku apod. komu se vypovídáš…