anonym Personál zeptal se před 6 roky
dobry den chci se zeptat jestli mi muzete poradit neznam pricinu zapoceti ani toho co to spousti ale zacalo to tim ze sem se furt hadal s byvalou pritelkyni my sme oba velice temperamentni ale ne ze by sme meli duvod se hadat ale kuli prkotinam a po hadce sem si vzdy uvedomil ze to vubec nemuselo byt poznatek : nase hadky sou fakt skaredy. ted uz se nehadame ale zas trpim tim ze me nezajima nikdo z lidi okolo, ano ja ty lidi mam rad vazim si jich ale malo kdo mluvi o necem u ceho nemusim predstirat ze me to zajima. travim ted hodne casu sam se s sebou malo kdy si pustim nekoho do sveho prostoru ale pritom sem byl este pred necelym rokem uplnej opak uz nevim co mam delat

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milý Maro, najdi si na fb skupiny, které se baví právě třeba o duševním životě – např.: Duchovní seznamka – můžeš tam položit dotaz a třeba tam přijde nějaká inspirace, můžeš se vydat na hledání svého srdce – na semináře, ke mně… Doporučuji nalézt na youtoube relaxace, meditace na lásku, sebelásku - https://www.youtube.com/watch?v=lpSv91OAY3s – delší https://www.youtube.com/watch?v=OI9tgB5n5Lw – krátké https://www.youtube.com/watch?v=JNsGDZ_5IaM – sebeláska https://www.youtube.com/watch?v=veUU8yHQUrg&index=2&list=LLzxPmwRBunofl-Ihq8TQHEw – Božská Meditace https://www.youtube.com/watch?v=v3vchhzR1Fg – udržení klidu https://www.youtube.com/watch?v=OI9tgB5n5Lw – Andělská terapie pro léčbu zlomeného srdce Držím palce.