anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, Jmenuju se Petra je mi 14 let a mám deprese,uskost a problém se sebeovládáním. Když jsem byla mála moje máma pila a ted pije dál muj tata jí mlátil i přede mnou a mě se to pořád vrací a nevím proč. když mi bylo 12 tak se rozvedly ted žiju s mamou .A když mám nervy nebo tak začnu mlátit do všeho do zdi a tak a mám deprese a mám myšlenky že chci skončit se životem . omlouvám se za pravopis. :)

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
MIlá Petro, je to náročné, je třeba, aby jsi sama sobě se stala láskyplnou průvodkyní a tvůrkyní. Zkus si psát deníček – pocity, myšlenky – můžeš to psát formou dialogu – bolavé já a milující bohyně… rozvinout vztah se svou bohyní. Dobré je, aby jsi se naučila být pozorovatelkou svých nálad, pocitů a neztotožnovala se s nimi. Tvoje jádro je čisté. Vybav si tu bytost v tobě, která touží po lásce a harmonii… lépe se tyto věci vysvětlují osobně, popřípadě je efektivní léčeivá meditace. Můžeš domluvit s mamkou návštěvu zde – že si nevíš rady… Držím palce.