anonym Personál zeptal se před 7 roky
Mám pořád pocit,,, že mně něco sleduje Také mám strach že tmy nebo ne ze tmy ale z toho že v té tmě něco je. Bydlíme u lesa a já mám strach že mně něco sleduje.Začalo to když myiii bylo 11 let něco jsem zahlédl koutkem oka bílá čtyř nová něco vypadalo to jako byiilý 1 metr vysoký pes s hnědým dlouhýma vlasama a od té doby jse myiii to stalo vícekrát,,, vím že je to blbost,,, ale něco my furt říká,,, že mněe to sleduje stalo jde to den poté co jsem zjistil že jde dostal na gymnáziu. Mimochodem psů jde nebojím (teď mi je třináct)A strach ze tmy mám od 4 let kdy mně lekl děda Díky za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
MIlý Šimone, promin, ale když píšeš, že jsi z gymnázia – dotrénuj, prosím, pravopis – včt. čárek ve větách :) – to jen na okraj. Doporučuji ti, sehnat si knihu: Poznej svůj strach a překonej ho nebo jinou knihu o strachu… Obecně je třeba se svému strachu postavit – ne se s ním identifikovat – jak si pohrát se strachem – přemýšlej si o tom – a pak požádej rodiče, aby ti domluvili schůzku s psychoterapeutem. Můžeš tu energii leknutí ze 4 let nakreslit a spálit. Držím palce.