Dobrý den. V září se se mnou po roce a pul rozesel pritel. Už asi půl roku před rozchodem v sobě řešil, že mě asi nemiluje a že se do mě nedokázal zamilovat. Hodně jsme to spolu probírali, ptala jsem se ho, jestli se se mnou chce rozejít a řekl mi, že nechce, že jsem nejlepší holka, kterou poznal a že mě nechce ztratit.. Po tom pul roce jsme se rozesli, Od te doby mi každý den píše, chce se vidět, a to uz je to vice nez 4 mesice.. rekl mi ze se mnou chce zase byt, ale ze nemuze, dokud se nezamiluje, dokud me nebude milovat, aby mi znovu neublizill. takze ted se vidame a je to pekne, jen nekdy jsem z toho už na nervy, protoze mu nerozumim, nevim, co vic by chtel, nechapu, ze nic neciti.. Myslíte si, že to má cenu? Rozumíte mu? Děkuji za radu.

Milá Anežko, sice na jednu stranu, že toužíme po tom krásném pocitu lásky, ale někdy mám pocit, že lidé touží po něčem, co tu na zemi tak úplně není realné, že se honí za fatamorganou. Lásku můžeme tvořit i v sobě a vysílat ji… On něco cítí, proto tě oblažuje svou přítomností… Jestli to má cenu – mno – pokud chlapec je lovec té fatamorgána, stále bude mít pocit, že mu něco chybí, a ty nebudeš se cítit milovaná a je možné od něj nevyzpytatelné chování ohledně trvalosti vztahu. Asi mu popřejte štastné hledání lásky ;) .