anonym Personál zeptal se před 7 roky
Je možné, podání trestního oznámení, či aspoň podniknutí kroků k potrestání psycholožky z PPP, která mě tím že na mě našroubovala idiotskou úvahu a doporučila mým rodičům abych mě dali na školu s podstatně horším uplatněním než jsem chtěl?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Ne. Rodiče jsou zákonní zástupci – jejich volba. V 18 letech si můžeš jít svou cestou – co by se stalo, kdyby jsi si zařídil přestup sám i nyní? V hlavě si vytvoř cestu k tomu, co chceš… škola není jediné, co ovlivnuje směr tvého uplatnění. Hledání viníka za svůj neúspěch je cesta do nikam. Vztek ti taky moc nepomůže… Minulost nezměníš. Změníš přítomnost a ta může ovlivnit budoućnost. Holt úspěšní zvládají i překážky.