anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, právě prožívám těžší období ve svém životě. Asi tři týdny se cítím unavená, ve stresu, často mě bolí hlava, cítím se celkově slabá. Jsem ve stresu ze školy, že nezvládnu napsat závěrečné práce BP a AP, že nezvládnu zkoušky, které mám mát udělat. Vždycky jsem kolem zkoušek stresovala, je to něco, co u sebe znám, ale díky ještě psaní práci je strach paralizující. Často mi přijde, že to nemůžu zvládnout, i když reálně se mi daří, zkoušky jsem vždycky zvládla dobře. Ted jsem zkrátka zaseká ve strachu až tak, že se moc nedokáži soustředit na jiné věci, chce se mi plakat, nic se mi nechce dělat, ale fungovat potřebuji a chtěla bych něco s tímto udělat i do budoucna. Co byste mi prosím doporučila? Předem děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Z., za únavou se skutečně často skrývá strach, někdy potlačený. Vy jste mu však docela na stopě – je možné, že ten strach má hlubší kořeny. Zkuste si ten strach rozebrat, přijmout možné reality a obnovit důvěru ve svůj život. Vyzkoušejte meditace https://www.youtube.com/watch?v=lpSv91OAY3s – delší https://www.youtube.com/watch?v=OI9tgB5n5Lw https://www.youtube.com/watch?v=OI9tgB5n5Lw – krátké https://www.youtube.com/watch?v=JNsGDZ_5IaM – sebeláska https://www.youtube.com/watch?v=OuJ9TnaWoJ4&list=LLzxPmwRBunofl-Ihq8TQHEw&index=3 Pohledejte Focusing Doporučuji přijít i na léčebnou meditaci – včt. techniky KERP Je třeba si uvědomit, že vždy něco bude a že zkoušky fakt nerozhodují o vašem bytí a nebytí… nějak to dopadne, nějak se to bude vyvíjet. Držím palce.