anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den, už déle mě trápí situace ,kdy v životě mám vše. Ale přesto nejsem šťastná. Nemam se z čeho radovat,dny ubíhají a já dělám stale to samé. Už je tu další nový rok ale já jsem se nikam neposunula. Lidi okolo mě jsou šťastný a umí se radovat. Proč to já neumím? Vážím si všeho co mám a jsem za to neskutečně ráda ale přesto mi něco chybí. Předem děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Kristy, nevím, co vše máte – spíše tomu rozumím tak, že máte vše, o čem si myslíte, že chcete. Vám chybí smysl a patrně láska v srdci a také patrně touha. Zkuste v sobě objevit touhu hledače tajemství života. Zkuste najít v sobě touhu něco tvořit. Že by lidé kolem byli zaplaveni štěstím a radostí – hmm- to moc nevím – když se nalézáme ve stavu spokojenosti, je to skoro lepší. Je menší pravděpodobnost propadu do smutku a zoufalství. Držím palce.