Dobrý den, toužím se na vás obrátit již delší dobu, asi rok a půl. Potřebuju pomoci najít vnitřní mír. Jsem neustále nervózní z toho, že naštvu své rodiče. Oni se na mě nikdy moc nezlobili, ale asi v únoru loni mě to chytlo a ne a ne se pustit. Můj přítel je věčný optimista, vždycky mi dá svou pozitivní energii, ale když přijdu od něj domu, tak bych brečela,protože rodiče jsou oba pořád nervní a naštvaní, nebo nekomunikují, já se s nimi snažím bavit a oni jen "hmm" nebo nic. Mě to tak ubíjí, furt se snažím na ně udělat dojem, třeba dneska sem uklízela pokoj asi 3 hodiny a reakce mojí matky byla " hmm". Já nevím, co dělat, už bych se zbláznila. Je mi z toho špatně od srdce. Chci jen dodělat školu a odstěhovat se, já už to nezvládám. Mě ty jejich reakce vždy vezmou sílu do dalších věcí. Meditace mi nepomáhá. Nedokážu si tu pozitivní energii udržet. Pomoc prosím ( je mi 18..)

Milá Jackie, postupně by bylo užitečné v sobě aktivovat rodičovskou energii vůči sobě – tzn. tu vaši vnitřní milou, malou holčičku, která se snaží udělat radost rodičům, to její srdíčko je třeba láskou pochovat a dát ji to, po čem touží od rodičů – vy sama si to potřebujete naučit dávat. Nejen psychicky, ale sama použijte své dlaně a paže k obejmutí. Najděte přesvědčení, které souvisí s vaší citovou závoslostí na rodičích. Je vhodné asi pohledat bloky vytvořené z minulosti a pročistit je. Můžete na tom pracovat technikou RUŠ nebo se stavit…