anonym Personál zeptal se před 7 roky
Dobrý den mám problém takový-je mi 58 let zemřel mi tatínek doma a před 7 lety manžel.Mám v mém věku 15 letého syna krom dalších starších 3 dětí .Mamince je 83 bojím se,že může již kdykoliv zemřít i když není nemocná.Ale nejvíce mě trápí,každý vežer v posteli se mi až udělá zle z toho,že si představím,že kdykoliv můžu zemřít i já a neuvidím již děti atd….opakují se mi myšlenky jako už nikdy nikdy nikdy nic.Nevím co s tím.Prášky na deprese či spaní mi nepomáhají.Spíše po nich nespím , ale navštěvuju ledničku a kokobar.Dost mě to psychicky vyčerpává.Co s tím ???Dá se to nějak řešit????Děkuji mooooc za odpověd

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 7 roky
Milá Hani, vím, že je to náročné, že máte ráda život… tak ho užívejme, dokud ho máme, dělejme ho hezký a přijměme fakt, že jednou to tu vše opustíme a že propouštíme naše blízké na jejich cestu je součást toho učení … https://rovena.info/strach-ze-smrti-a-deprese-dotaz-a-odpoved.html – i tam je inspirace Myšlenky je třeba ovládnout – jiná cesta není. Skutečně my jsme vládci myšlenek. Můžete si představit, že myšlenky jsou splašené koně a Vy je krotíte. Technika KERP ?